Wataha Farkas!

Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukanie zaawansowane  

Aktualności:


 



FORUM ZAWIESZONE
ZAPRASZAMY TU: http://watahatrzechksiezycy.blogspot.com/


Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Asgard

Strony: [1]
1
Ogłoszenia... / Asgard głosi iż...
« dnia: Październik 20, 2013, 00:24:48 »
Każdy kogoś szuka, prędzej czy później znajduje.
Osobiście wolałbym by to samo wyszło, ale nieraz trzeba pomóc losowi i wgl.

Więc szukam osób chętnych na znajomych/przyjaciół, takich od serca, znoszących różnych humorów Asgard'a, a z nim to bywa różnie, na serio różnie, bo zazwyczaj jego charakter tu to mój w realu czyli... woho na serio różnie...
No powtórzeń już tu tyle walnąłem, że wystarczy więc teraz oczekiwanie na niemożliwe...

2
Karty Postaci / Asgard
« dnia: Październik 19, 2013, 14:54:00 »
ASGARD


Pseudonim:
AS
Wiek:
Można by rzec, że 2 lata już ma.
Płeć:
Basior oczywiście
Charakter:
Ma naturę raczej tą dobrą, chociaż czasami bywa nieco agresywny. Wywiązuje się z umów, które zawarł, tak jak da słowo to można na nim polegać, jednak gdy nie jest pewny czy spełni obietnicę to po prostu jej nie składa. Wobec innych stara się być miły i serdeczny, służyć pomocą w razie potrzeby. Gdy nadchodzi potrzeba stanięcia do walki nigdy nie tchórzy, z dumą idzie na bój, w obronie swych. Nie znosi przymusu, i zazwyczaj nikomu nie ulega. Odznacza się dużą wyrozumiałości oraz cierpliwością, lecz każdy ma jakieś granice. Nie przepada za osobami 'mówiących zagadkami', lub coś ukrywającymi lubi mieć wszystko jasno itp, wysoko ceni sobie szczerość oraz lojalność, tak... nienawidzi zdrajców. Chętnie poznaje nowe wilki, inne istoty, nowe obyczaje itp, Jednak nie pała zaufaniem na prawo i lewo. Mimo iż tak chętnie poznaje nowych zazwyczaj prowadzi samotny tryb życia. Chociaż z tym to różnie bywa, zresztą jego nie idzie jednoznacznie określi, jest niczym wiatr. Czasami ma problem z okazaniem uczuć ale jakąś szczególną wadą to to raczej nie jest.
Zainteresowania:
Jest ich wiele by opisać, ale przede wszystkim interesuję się demonologią, mitologią, lubi badać zjawiska paranormalne i takie tam rzeczy.
Historia:
Historia... temat na serio nie ciekawy, a zresztą po co zdradzać coś co się chce zachować dla siebie? No ale jak już trzeba to tak w wielkim skrócie było to tak.
Urodził się jakieś 1,5 roku temu w jakimś lesie, pod jakimś drzewem. Wraz z nim przyszło na świat troje innych wilków, wszystkie bialuśkie niczym śnieg. Po kilku dniach otworzył oczy i ujrzał swą czarną matkę... taa była czarna. No i dalej rósł, jak to zazwyczaj jest. I gdy miał bodajże 2 miesiące podczas zabawy z rodzeństwem - zgubił się. A chyba nawet nikt go nie szukał. Więc zaczął wędrować, szedł tam gdzie go łapy poniosły. Dzięki padlinom, które spotykał po drodze jakoś przeżył. Z każdym tygodniem coraz lepiej mu szło polowanie, w końcu mu się udało, więc gdy opanował techniki łowieckie o wiele łatwiej się mu żyło. No i bla bla bla... takie nudy tam dalej.

***
Nie cały rok później... No i teraz basior miał prawie 2 lata  należał do pewnej grupy wilków, gdzie dość dobrze mu się wiodło, miał sobie przyjaciół, szczególnie lubił tam pewną waderę zwaną Satiną, oj była to piękna samica z charakterkiem, ale oczywiście wszystko musiało się zepsuć, no przecież by było za dobrze jakby miał taką sielankę. No więc tak, przyszła jakaś choroba, wymarli niemal wszyscy, jakimś cudem on i taki jeszcze jeden wilk przeżyli. Jednak z racji tego iż on ani ten drugi za sobą nie przepadali szybko się rozeszli, i znów zaczęła się wędrówka... bla bla bla łazi tam po świecie, przeżywa przygody dobre i złe i bum. Pewnego razu trafił na tutejsze tereny, z racji że znudziło mu się samotnicze życie, postanowił tu zabawić na dłużej. I tak oto jest!
Ranga:
Łowca

Rodzina: Brak
Partnerka: Brak
Potomstwo: Brak

Moce
~Moce umysłowe
~Wizje

Umiejętności:
Siła: 20
Szybkość: 10
Zwinność: 10
Czujność: 20
Magia: 40

3
Jaskinia Asgarda / Alfheim
« dnia: Październik 18, 2013, 19:42:46 »

Wielkie zamczysko otoczone lasem, ogrodem oraz wielkim jeziorem. W samym zamku znajduje się wiele komnat, przystosowanych do różnych sytuacji, okazji. Gdzie by nie spojrzeć ujrzysz magię. I to właśnie dzięki niej za prawie każdym razem gdy się wejdzie do środka jest inaczej.  A co najlepsze cała ta 'kraina' znajduje się w jaskini, a świeci tu słońce... MAGIA, WSZĘDZIE U ASGARD'A JEST MAGIA!

4
Jaskinia Asgarda / Niflheim
« dnia: Październik 18, 2013, 19:40:11 »
Niflheim czy też Kraina Ciemności, Grozy... królestwo lodu i zimna, a włada nim bogini Hel, córka Lokiego. Najstarsza kraina boska zwana też jaskinią przez swój dziwny wygląd. Bo ów kraina wygląda jak jaskinia, ogromna jaskinia. Żyją tutaj różne groźne stwory, zagrażające żyjącym istotą.

Dostają się tam wszystkie duchy, złowrogo nastawione do innych światów, wejście do tej krainy znajduje się w lodowej górze, a to wejście zwane jest Bramą Trupów, a za nią płyną dwie cuchnące rzeki graniczne, Nira i Ira ale tylko na tej pierwszej wzniesiono most Gejlur, pilnowany przez olbrzymkę Modgud. Oprócz niej bram Helu strzegą wściekły pies Garm.

Na samym dnie Niflheimu toczy fale straszliwy strumień, a w nim pod prąd brodzą krzywoprzysiężcy i wilkołaki.

5
Jaskinia Asgarda / Midgard
« dnia: Październik 18, 2013, 19:39:26 »
Kraina snów położona na dnie wielkiego oceanu , gdzie żyje olbrzymi wąż morski zwany Jormundem. Wszystko co jestem w tej krainie powstało ze szczątków olbrzyma Ymir'a (Z mięsa powstała ziemia, z kości - góry, z zębów i szczęk - kamienie i skały, z czaszki zaś - sklepienie nieba) jednak z czasem tą dziwną 'budowlą' porosły rośliny i tylko w niektórych miejscach można zauważyć, że to miejsce jest inne niż wszystkie. Kraina Snów... to miejsce gdzie... gdzie można przeżyć swoje sny... A tak naprawdę to to wszytko tutaj to jedna wielka iluzja, jest to zwykłe pomieszczenie w jaskini, ale za pomocą magi jest tu tak jak wyżej opisane.

6
Jaskinia Asgarda / Svartalfaheim
« dnia: Październik 18, 2013, 19:38:05 »
Svartalfaheim to siedziba karłów, położona we wnętrzu ziemi. Karłom dano tę mroczną krainę, aby nigdy więcej nie lękały się światła słonecznego. Zasiedliły one wykute w skale tunele i korytarze Svartalfheimu, zakładając królestwa, oświetlane blaskiem złota i kryształu górskiego. Każde osiedle tego ludu jest zadymione oparami wydobywającymi się z pieców hutniczych, a odgłosy kucia nigdy się nie kończą. Wchodząc do tej podziemnej, mrocznej krainy pamiętaj o zachowaniu bezpieczeństwa, gdyż nie wszystkie żyjące tu karły są pozytywnie nastawione na obcych, jednak Asgrada tolerują (zazwyczaj) i pozwalają mu korzystać z ich dóbr itp.

Strony: [1]
Polityka cookies
Darmowe Fora | Darmowe Forum
nielegalnewyscigi strzecha demigods-are-everywhere steampunk cyrodiil-sesje